Regulamin Forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Regulamin Forum

Pisanie by Rita Valera on Nie Lis 05, 2017 9:06 pm

1. REGULAMIN OGÓLNY

1.1.Forum RP SQUAD v2.0 powstało "just for fun" dla osób, które pragną pograć w jakieś postapo i niezbyt szczególnie się wysilić.
1.2. Osoba rejestrująca się na forum proszona jest o ustawienie nicku odpowiedniego do jego karty postaci //czyli np. Imię i nazwisko postaci; samo imię// lub napisanie swojego pseudonimu. Ważne jest, by nie był to ciąg losowych liter. Dla estetyki prosimy tez o nie umieszczanie numerów w nazwie użytkownika.
Jeśli Forumotion stwierdziło, że wasz wymarzony nick jest zajęty, chociaż nie jest, a przez to musieliście dodać jakiś dodatkowy znak, aby nazwa przeszła, należy napisać do administracji prośbę o usunięcie tego znaku.
1.3. Avatar musi mieć wielkość nie przekraczającą 250 pikseli szerokości i 400 pikseli długości. Prosimy także o realistyczne wyglądy, czyli zdjęcia, screeny z gier. Zero kreskówki, anime. W ewentualności realistyczne rysunki lub komiks.
1.4. Podpis (sygnatura) nie może przekraczać 400 pikseli długości
1.5. Link do każdej KP (Karty Postaci) musi znajdować się w waszym podpisie (Sygnaturze).
1.6. Uprasza się o traktowanie forum, innych użytkowników oraz symboli narodowych z należytym szacunkiem.
1.7. Nie poganiajcie Mistrzów Gry i Moderatorów do ich roboty. Na wszystko jest czas i odpowiednie terminy, określone w dalszej części regulaminu.
1.8. Zabrania się reklamowania stron pornograficznych i innych rzeczy, które kłócą się z konstytucją RP.
1.9. Zabrania się trollowania, spamowania oraz atakowania innych użytkowników/forów/stron.
1.10. Zabrania się działania na niekorzyść forum.
1.11. Administracja i moderatorzy mogą dawać ostrzeżenia, lub nawet w końcu zbanować użytkownika, jeśli okaże się to konieczne.
1.12. Jeśli w waszym poście ma się znajdować zawartość +18 prosimy o poinformowanie o tym w widocznym miejscu w poście.
1.13. Każdy użytkownik przed przystąpieniem do gry jest zobowiązany stworzyć sobie Kartę Postaci oraz inne wymagane tematy zgodnie z informacjami zawartymi tutaj oraz zapoznania się ze Strefą Gracza.
1.14. Zabrania się zmieniania charakteru postaci oraz jej historii w zaakceptowanej Karcie Postaci. Możliwe jest to tylko przy całkowitym resecie KP, który wiążę się z utratą posiadanych umiejętności, przedmiotów oraz pieniędzy. Zezwolona jest zmiana wyglądu postaci w zaakceptowanej KP pod warunkiem, że dzieje się to fabularnie.
1.15. Oczekiwanie na sprawdzenie KP może wynosić maksymalnie 3 dni. Przed upływem tego okresu prosimy o nie poganianie opiekuna działu KP. Po trzech dniach oczekujący ma prawo przypomnieć o tym, że jego KP jest wciąż niesprawdzona, a wtedy administracja postara się jak najszybciej ją sprawdzić.
1.16. Opiekun działu KP to nie jasnowidz. Jeśli tworzycie KP dłuższy okres czasu i oznaczacie ją tagiem [W budowie] lub w inny podobny sposób, to po ukończeniu KP przekażcie mu o tym przez prywatną wiadomość. To samo tyczy się naprawiania wyszczególnionych przez opiekuna błędów po odrzuceniu KP. Również należy przekazać o tym, że poprawki zostały wprowadzone.
1.17. Po przeczytaniu regulaminu każdy użytkownik jest zobowiązany do wysłania administratorowi wiadomości prywatnej o treści ''Gorbatchow suka".
1.18 W razie pytań prosimy je zadawać w temacie Pytania i Odpowiedzi.

2. REGULAMIN POSTÓW

2.1. Prosimy o pisanie estetycznych postów z zachowaniem ortografii, interpunkcji oraz poprawnej polszczyzny.
2.2. Posty niezgodne z regulaminem będą usuwane, a ich autor karany zależnie od wykroczenia.
2.3. Posty fabularne nie mogą być krótsze od 4 linijek.
2.4. Dysleksja i dysgrafia nie są wymówką dla brzydkich postów. Istnieją programy, które podkreślają wam gdzie znajdziecie błędy w waszym tekście. (nie akceptujemy dysmózgowia)
2.5. Pomyślcie zanim coś napiszecie, ponieważ może się to zakończyć niepotrzebną dla was karą.

3. REGULAMIN ROZGRYWKI.

3.1. Każdy użytkownik ma prawo do posiadania jednej postaci na swoim koncie, na każde multikonto odpowiada jedna dodatkowa postać.
3.2. Każdy gracz może prowadzić sesje w maksymalnie 2 lokacjach na raz. Jest w związku z tym zobowiązany odnotować w swoim podpisie, w których miejscach działa aktualnie jego postać.
3.3. MG ma 10 dni na odpis graczom we wszelkich lokacjach. Jeśli się z tego nie wywiąże, zostanie ukarany ostrzeżeniem. Gdy to nie pomoże i przez kolejne 10 dni nadal nie będzie odpisu, MG otrzyma kolejne. Po następnych 10 dniach bez odpisu MG zostanie zdjęty ze stanowiska. Jeśli MG posiadający ostrzeżenie za brak odpisów będzie się wywiązywał z terminów, to po upływie miesiąca, zostanie mu on zdjęty.
3.4. Możliwe jest w przypadku sesji, że za zgodą gracza MG będzie miał większą ilość czasu na odpis (nie większą niż 2 tygodnie). MG musi o tym poinformować w opisie tematu przygody.
3.5. Sesja gracza, który nie odpisał w niej od miesiąca ani nie jest ona zawieszona, wędruje do archiwum.
3.6. Moderatorzy mają pięć dni na odpis w moderowanych przez siebie działach.
3.7. Karta Postaci gracza, który nie napisał żadnego fabularnego posta od trzech do czterech miesięcy będzie przenoszona do archiwum. W wypadku chęci powrotu i grania tą samą postacią, wymagany jest kontakt z administracją lub moderatorami forum.
3.8. Jeśli gracz założy temat z Kartą Postaci, ale jej nie dokończy w przeciągu miesiąca od daty umieszczenia, taka niewykończona KP będzie lądować w archiwum.
3.10. Zabronione jest granie postaciami kanonicznymi z jakichkolwiek anime, gier itd. Chodzi tu głównie o kopie postaci 1:1 czyli imię i nazwisko, wygląd i umiejętności.
avatar
Rita Valera
Admin

Liczba postów : 45
Join date : 05/11/2017

Zobacz profil autora http://rp-squadv2.forumieren.de

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach